راه برون‌رفت از مشکلات جامعه تکیه بر تفکر بسیجی است
کد خبر: 3937137
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

راه برون‌رفت از مشکلات جامعه تکیه بر تفکر بسیجی است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه در عصر حاضر نیاز به حرکت بر پایه تفکر بسیجی است، اظهار کرد: امروز با توجه به مشکلات پیش آمده در حوزه‌های اقتصادی، باید از تفکر بسیجی بهره‌مند شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، امروز، 4 آذرماه در دیدار با فرمانده سپاه سنندج که به مناسبت گرامیداشت ایام هفته بسیج برگزار شد، ضمن اشاره به نقش و جایگاه بسیج در کشورمان اظهار کرد: بسیج به عنوان یک تفکر و یک مکتب برخواسته از متن انقلاب اسلامی ایران، در تمامی عرصه‌ها ظهور و بروز داشته است.

وی اخلاص بسیجیان را یکی از مهم‌ترین مسائل در راستای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: بعد از جنگ تحمیلی در هر عرصه‌ای که بسیج حضور داشته، ما به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده‌ایم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه در عصر حاضر نیز نیاز به حرکت بر پایه تفکر بسیجی است، بیان کرد: امروز با توجه به مشکلات پیش آمده در حوزه‌های اقتصادی، باید با الگوگیری از تفکر بسیجی برای مقابله با این مشکلات اقدام کرد.

وی رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی را بسیجی بودن، بسیجی ماندن و بسیجی عمل کردن دانست و اعلام کرد: نیاز است که در تمامی عرصه‌ها با الهام گرفتن از تفکر بسیجی گفتمان انقلاب اسلامی و بسبج فعالیت کنیم و در این صورت هم میزان وابستگی‌ها به دیگران کاهش می‌یابد و هم با استقلال بیشتر این مسیر را طی خواهیم کرد.

مرادی بیان کرد: در واقع بسیج در کار آباد کردن دنیاست اما خود اهل دنیا نیست و بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست و سیاسی کار نیست و این یک فرهنگ است.

در ادامه این نشست سرهنگ حسن عسکری، فرمانده سپاه شهرستان سنندج نیز در سخنانی ضمن اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته در ایام این هفته، اظهار کرد: با ورود ویروس کرونا بسیج در کنار سایر نهادها و ادارات قرار گرفته و خدمت بسیار خوبی به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر داشته است.

وی افزود: ما از بدو ورود این ویروس به شهرستان سنندج در بخش‌های مختلف در کنار مردم و سایر مسئولان بوده و هم اکنون نیز این همراهی و همکاری نزدیک در قالب برنامه‌های مختلف از جمله کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج بیان کرد: کار و میزان فعالیت‌های ما در شهرستان سنندج در زمان ورود کرونا تاکنون چند برابر شده است و در همین راستا از تمامی ظرفیت‌های در اختیار برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرده و این روند را نیز همچنان ادامه خواهیم داد.

وی به فعالیت‌های مؤثر و موفق حوزه هنری استان کردستان اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه حوزه هنری همیشه در راستای برگزاری برنامه‌های تأثیرگذار پیشگام بوده است و ما به سهم خود از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته تقدیر می‌کنیم.

عسکری به برگزاری هفدهمین یادواره مرحوم شمس قریشی در ایام هفته وحدت اشاره کرد و افزود: برگزاری این برنامه در این شرایط بدون حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک اقدام قابل تقدیر بود.

وی با اشاره به آمادگی سپاه شهرستان سنندج برای برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک با حوزه هنری استان کردستان، یادآور شد: ما آمادگی داریم که در بخش‌های مختلف با حوزه هنری همکاری داشته باشیم، کما اینکه در گذشته نیز این همکاری در سطح خوبی وجود داشته و نیاز است که این مسیر را ادامه دهیم.

یادآور می‌شود؛ در پایان این دیدار آثار مکتوب ادبیات پابداری تولید شده توسط حوزه هنری کردستان به فرمانده سپاه سنندج اهدا شد.

انتهای پیام
captcha