ترور دانشمندان ایرانی؛ نمونه بارز استیصال دشمنان
کد خبر: 3937958
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

ترور دانشمندان ایرانی؛ نمونه بارز استیصال دشمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اقدام ناجوانمردانه دشمنان کوردل در به شهادت رساندن دکتر فخری‌زاده، بیان کرد: این اقدام نابخردانه دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی نمونه بارزی از استیصال و درماندگی دشمنان از پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران اسلامی است.

ترور دانشمندان ایرانی؛ نمونه بارز استیصال و درماندگی دشمنانحجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در طول بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران زمین بارها و بارها شاهد جنایت و دشمنی‌های آشکار و نهان دشمنان خونخوار و متجاوز خود بوده‌اند.

وی افزود: گاهی این دست شیطانی با تحمیل جنگ هشت ساله، گاهی با تحریم و فراوان با ترور نخبگان و ریختن خون پاک انسان‌های بی‌گناه، ماهیت پلید و پلشت خود را نمایان کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اقدام ناجوانمردانه دشمنان کوردل در به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده، بیان کرد: این اقدام نابخردانه دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی نمونه بارزی از استیصال و درماندگی دشمنان از پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران اسلامی است. این ترور بار دیگر پرده از نقشه‌ جنایتکاران آمریکا و اسرائیل علیه کشور ما برداشت و نشان داد که توطئه‌های بزرگی همچنان علیه پیشرفت، سعادت، و عزت و توانمندی کشور در جریان است.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به جایگاه و شخصیت علمی شهید فخری‌زاده،‌ تصریح کرد: این شهید و استاد والامقام نمونه بارز یک دانشمند برجسته مؤمن، مجاهد با تقوا و مخلص بود که عمر پربار خود را صرف خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی و پیشرفت همه‌جانبه کشور کرد.

وی ادامه داد: بدون شک دشمنان بزدل تاوان این اقدام شنیع خود را به زودی خواهند دید و عواقب سنگینی در انتظار جنایتکاران خواهد بود، چرا که ملت مقاوم ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند با این تحرکات بزدلانه دشمن هرگز میدان را خالی نکرده و پس از هر حرکت جنایتکارانه دشمن، مستحکم‌تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان یادآور شد: گرفتن انتقام سخت و پشیمان کننده از صهیونیست‌های جنایتکار و شناسایی عوامل داخلی و نفوذی و مسببان این جنایت ضد بشری امری ضروری و حتمی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha