برگزاری جشنواره «دختران امروز» در کردستان
کد خبر: 3938080
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

برگزاری جشنواره «دختران امروز» در کردستان

مشاور امور بانوان آموزش‌و‌پرورش استان کردستان گفت: جشنواره «دختران امروز» با هدف هویت‌یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده در سطح استان کردستان در حال برگزاری است.

لیلا حیدری، مشاور امور بانوان آموزش‌و‌پرورش کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ـ هنری «دختران امروز» با موضوع «دختران، خانواده،گذر از کرونا» در سطح ملی و در راستای هویت‌یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده با مشارکت دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری در حال برگزاری است.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره در هویت‌یابی ونقش آفرینی دختران در خانواده و جامعه افزود: جشنواره فرهنگی هنری «دختران امروز» با محوریت دختران، خانواده، گذر از کرونا که ویژه دانش‌آموزان دختر سراسر کشور و مدارس خارج از کشور در تمامی مقاطع تحصیلی است.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: برای اولین بار حتی دختران دانش‌آموز دوره ابتدایی آثار خود را به طور مستقیم به جشنواره ملی که در سطح کشور داوری خواهد شد، ارسال می‌کنند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ملی هویت‌یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده است.

حیدری اعلام کرد: نحوه ارسال آثار به صورت مجازی است و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اولین جشنواره فرهنگی ـ هنری «دختران امروز»، می‌توانند با عضویت در کانال جشنواره در شبکه شاد به آدرس http://shad.ir/dokhtaraneemrooz آثار خود را حداکثر تا تاریخ 17 دی‌ماه سال جاری در دو بخش هنرهای تجسمی(عکاسی)، فیلم و هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه (مستند، داستان، پویانمایی، نماهنگ) و فیلم بلند داستانی به دبیران مشخص شده هر بخش ارسال کنند.

وی ادامه داد: دبیران هر بخش به تفکیک به صورت، دبیر دریافت عکاسی دوره‌ی اول و دوم آموزش ابتداییid: @dokhtaran_admin1، دبیر دریافت عکاسی دوره‌ی اول و دوم آموزش متوسطهid: @dokhtaran_admin2 ، دبیر دریافت آثار فیلم کوتاه دوره‌ی دوم آموزش ابتدایی و فیلم بلند داستانی دوره‌های: دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم id: @dokhtaran_admin3، دبیر دریافت آثار فیلم کوتاه دوره‌ی اول آموزش متوسطه (مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی: id) dokhtaran_admin4@، دبیر دریافت آثار فیلم کوتاه دوره‌ی دوم آموزش متوسطه (مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی:id) dokhtaran_admin5‌@ معرفی شده‌اند.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha