اهدای گوشی‌های هوشمند به دانش‌آموزان دیواندره‌ای
کد خبر: 3938331
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

اهدای گوشی‌های هوشمند به دانش‌آموزان دیواندره‌ای

مجموعه فرهنگیان شهرستان دیواندره در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت هفت دستگاه گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان دیواندره‌ای اهدا کردند.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا منجر به تعطیلی مدارس و تداوم جریان آموزش درفضای مجازی و شبکه شاد شد که این امر خانواده‌های و دانش‌آموزان بی بضاعت را با چالش روبه رو کرد چراکه تعدادی از دانش‌آموزان به علت نداشتن تجهیزات آموزشی هوشمند نتوانستند به شبکه شاد بپیوندند.

وی با اشاره به اینکه معلمان یاران همراه و همیشگی دانش‌آموزان در این امر نیز دانش آموزان را تنها نگذاشتند، افزود: تعدادی از فرهنگیان شهرستان‌های مختلف استان در حرکت‌هایی همدلانه و خداپسندانه به خرید تبلت یا گوشی هوشمند برای حضوردانش‌آموزان بی بضاعت در کلاس‌های درس درشبکه آموزشی شاد اقدام کردند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: دانش‌آموزان در کلاس درس تحت تأثیر عشق و محبت، مَنش، کاردانی و تعهد اخلاقی معلمان خود قرار می‌گیرند و از رفتار، پوشش، آداب معاشرت و سبک محاوره‌ای معلمانشان پیروی می‌کنند که این بار نیز با این اقدام خداپسندانه برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند جلوه ای از مهروهمدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اعلام کرد: این بار نیز مجموعه فرهنگیان دبیرستان اسرا رشیدآباد، دبستان مرحوم مهدی‌فر، شهر زرینه شهرستان دیواندره در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت هفت دستگاه گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دیواندره‌ای اهدا کردند.

قربانی به ارزش ریالی این گوشی‌های هوشمند اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگیان شهرستان دیواندره برای خرید این تبلت‌ها 180 میلیون ریال کمک کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha