اهدای ۵۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند قروه‌ای
کد خبر: 3938637
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

اهدای ۵۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند قروه‌ای

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان قروه از خرید و اهدای ۵۰ دستگاه تبلت به همت معدن طلای ساریگونی و پیگیری فرماندار قروه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان خبر داد.

جعفر عبدالملکی، مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان قروه، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ فرماندار قروه اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و انتقال فرایند آموزش از فضای مدارس و کلاس به فضای مجازی و شبکه شاد، یکی از ابزار و زیرساخت‌های اصلی این مهم داشتن گوشی هوشمند و تبلت بوده است که متأسفانه دانش‌آموزان بی بضاعت در این مورد مشکلات فراوانی دارند.

وی افزود: برای مرتفع شدن مشکلات سخت‌افزاری دانش‌آموزان در شبکه شاد با طرح موضوع در شورای آموزش‌و‌پرورش از ظرفیت خیرین نیک‌اندیش، ادارات و سازمان‌های مختلف استفاده می‌کنیم که در این راستا فرمانداری قروه با همت و همراهی همیشگی خود گامی بلند برای کمک به استمرار امر دانش‌آموزان نیازمند برداشته است.

مدیر آموزش‌و‌پرورش قروه از خرید و اهدای 50 دستگاه تبلت به همت معدن طلای ساریگونی و پیگیری فرماندارقروه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت قروه‌ای خبر داد و بیان کرد: برای خرید این تعداد دستگاه تبلت هزینه‌‌ای بالغ بر 270 میلیون تومان صرف شد.

وی با اشاره به اینکه این 50 دستگاه تبلت با نظارت دقیق و بر اساس نیاز سنجی واقعی بین دانش‌آموزان مورد نظر توزیع خواهد شد، اعلام کرد: تعداد هفت دستگاه از این آمار به دانش‌آموزان سریش‌آباد و 43 دستگاه هم به دانش‌آموزان شهرستان قروه اختصاص یافت.

عبدالملکی ضمن ارج نهادن به اقدام نیک معدن ساریگونی، یادآور شد: امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با همت همه کسانی که دلسوزانه برای ارتقای امر تعلیم و تربیت می‌کوشند ؛ مشکل گوشی همه دانش‌آموزان نیازمند برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha