رسانه‌های کشور باید نقطه مقابل رسانه‌های معاند باشند
کد خبر: 3938858
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

رسانه‌های کشور باید نقطه مقابل رسانه‌های معاند باشند

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: رسانه‌های کشور باید نقطه مقابل رسانه‌های معاندی باشند که می‌خواهند دستگاه قضایی را به عنوان ارکان نظام تخریب کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری کردستان دیروز، 12 آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: رسانه‌های کشور باید نقطه مقابل رسانه‌های معاندی باشند که دستگاه قضایی را به عنوان ارکان نظام، تخریب می‌کنند چراکه زمانی که دستگاه قضا تضعیف شود نظام هم تضعیف خواهد شد و این از اهداف این رسانه‌های معاند است.

وی افزود: خبرگزاری‌ها باید به عنوان رسانه نظام کمک یار دادگستری باشند تا ما در دادگستری هم بتوانیم رسالت خود را به نحو احسن به انجام برسانیم.

رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای رسانه و فضای مجازی است، تأکید کرد: رسانه یکی از ابزارهای خیلی مهم برای پیشبرد اهداف در جهان است و امروزه هر دو گروه حق و باطل از آن در راستای اهداف مثبت و منفی خود استفاده می‌کنند.

وی اعلام کرد: دادگستری استان کردستان در راستای تنویر افکار عمومی و روشنگری در زمینه قوانین و دستورالعمل‌هاهمکاری لازم را با رسانه‌های استان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسینی اعلام کرد: خبرهای حوزه دادگستری همچون خبرهای پزشکی بیشتر فنی و تخصصی است و براین اساس هماهنگی در مورد صحت این اطلاعات با کارشناسان دادگستری امری لازم و ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در پایان به اهداف و برنامه‌های دستگاه قضا اشاره کرد و یادآور شد: اهداف و برنامه‌های دادگستری استان کردستان همان سند تحول دستگاه قضایی و منویات ریاست معظم قوه قضاییه شامل مبارزه با فساد، حرکت به سمت دادرسی هوشمند و الکترونیک ، توجه ویژه به زندان، کاهش جمعیت زندان و در نهایت جلب اعتماد و رضایتمندی عمومی است.

انتهای پیام
captcha