نشست تخصـصی«مدیریت رسانه و فضای مجازی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3938874
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

نشست تخصـصی«مدیریت رسانه و فضای مجازی» در کردستان برگزار می‌شود

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری سلسله نشست‌های تخصـصی «مدیریت رسانه و فضای مجازی» ویژه طلاب و روحانیون اهل‌سنت در کردستان خبر داد.

کمال گرامیان، مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سلسله نشست‌های تخصـصی با موضوع «مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده در عصر کرونا» با هدف آشنایی طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان با فضای مجازی و تاثیرات آن بر خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: مدرس این دوره آموزشی دکتر صالح اصغری، مسئول مرکز سواد فضای مجازی سازمان سراج خواهد بود و به صورت ویدئو کنفــرانس بـرگزار مــی‌شود.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در نسشت‌ها تخصـصی با موضوع مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده در عصر کرونا ویژه طلاب و روحانیون اهل‌ سنت تا 17 آذر ماه جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره مسابقات به لینک https://b2n.ir/310402 مراجعه کنند، اعلام کرد: رویداد به صورت ویدئو کنفــرانس بـرگزار مــی‌شود.

گرامیان با اشاره به اینکه هزینه شرکت در دوره برای طلاب و روحانیون اهل سنت رایگان است، یادآور شد: برای افرادی که در تمام جلسات حضور فعال داشته باشند، در پایان گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha