جذب دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3946703
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

جذب دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی در این مرکز خبر داد.

میثم صادق‌خانی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: پذیرش دانشجو از تاریخ 16 الی 23 دی ماه برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان انجام می‌شود.

وی افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های شهرسازی، عمران امور پیمان‌ها، اینترنت و شبکه‌های گسترده، بازاریابی، تربیت معلم قرآن کریم، حسابداری دولتی، مددکاری اجتماعی، مدیریت کسب و کار، باغبانی - تولیدات گلخانه‌ای، باغبانی و گیاهان دارویی و معطر دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان به رشته‌های مقطع کارشناسی اشاره و عنوان کرد: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در مدیریت اسناد و مدارک، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی عمران ساختمان و مدیریت کسب و کار نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام دانشجویان از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان به آدرس سنندج، بلوار ارشاد، روبروی مجتمع ایثار و یا تماس با شماره  ۰۸۷۳۳۱۷۶۴۱۱ انجام می‌شود.

صادقخانی با اشاره به اعطای تسهیلات به ثبت‌نام‌کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان، یادآور شد: این مرکز با به کارگیری اساتید مجرب و متعهد و کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان است.

انتهای پیام
captcha