توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند کردستانی
کد خبر: 3947446
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند کردستانی

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان از توزیع غذای گرم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در سطح استان خبرداد و گفت: ۱۴ هیئت مذهبی استان برای پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان مشارکت دارند.

ارسالی/ توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند کردستانی

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: در حال حاضر 600 هیئت مذهبی در استان کردستان فعال است که در مناسبت‌های دینی و مذهبی سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی ایام فاطمیه در هیئت‌های مذهبی استان کردستان افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌هایی نظیر دسته‌روی عزاداری، سینه‌زنی و تجمع فاطمیون برگزار نمی‌شود.

خزاعی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در راستای گرامیداشت این ایام و شناساندن شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) به نسل جوان جامعه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این ایام برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کنند.

وی به مراسم ویژه ایام فاطمیه در هیئات مذهبی استان کردستان اشاره و اعلام کرد: هیئت‌های مذهبی استان کردستان در ایام فاطمیه 30 مراسم ویژه در سطح استان کردستان برگزار خواهند کرد.

خزاعی از توزیع غذای گرم هیئت‌های مذهبی کردستان به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: 14 هیئت مذهبی استان کردستان برای پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان مشارکت دارند.

وی با اشاره به توزیع دو هزار پوستر ویژه ایام فاطمیه بین هیئات مذهبی بیان کرد: برپایی چهار ایستگاه سلامت به منظور توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در شهرستان‌های قروه، بیجار، کامیاران و سنندج و فضاسازی میادین و اماکن عمومی توسط هیئت‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همت هیئت‌های مذهبی استان انجام می‌گیرد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان افزود: پشت‌نویسی خوردها در شهرهای بیجار، قروه و سنندج و اجرای مراسم سخنرانی و روضه‌خوانی در 12 هیأت مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات شورای هیئات مذهبی کردستان در ایام فاطمیه خواهد بود.

خزاعی بیان کرد: هرآنچه که امروز فرهنگ جامعه و جوانان ما به آن نیاز ویژه دارند، در سیره و روش زندگی این بزرگ بانوی جهان اسلام یافت می‌شود، اما نحوه بیان آن نیاز به زبان روز و متناسب با مخاطب دارد.

وی در پایان یادآور شد: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) تنها در خانه‌داری و همسرداری خلاصه نشده و ایشان در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشارکت داشته‌اند که در این راستا باید هیئت‌های مذهبی بتوانند تمام ابعاد شخصیتی این بزرگ بانوی اسلام را به جوانان معرفی کنند.

انتهای پیام
captcha