امید و روحیه به جامعه تزریق شود
کد خبر: 3947705
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

امید و روحیه به جامعه تزریق شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن مشکلات بسیار اقتصادی در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: با وجود فشارهای بسیار کرونا و تحریم‌های اقتصادی همه ما وظیفه داریم امید و روحیه را به جامعه تزریق کنیم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 24 دی‌ماه در دیدار با مسئولان و مردم شهر توپ آغاج از توابع شهرستان بیجار کردستان با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) همواره در راه و مسیر ولایت قرار داشتند و در این مسیر نیز به شهادت رسیدند و بعد از گذشت هزاران سال به الگوی بسیاری از شهدای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تبدیل شدند.

وی به شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن مشکلات بسیار اقتصادی در خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: با وجود فشارهای بسیار کرونا و تحریم‌های اقتصادی همه ما وظیفه داریم امید و روحیه را به جامعه تزریق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مقاومت را راهکار خروج از شرایط سخت کنونی جامعه دانست و بیان کرد: در این شرایط باید با در کنار هم قرار گرفتن و یاری کردن یکدیگر در مقابل این وضعیت مقاومت کنیم و اجازه ندهیم روحیه خود را از دست دهیم.

وی با تأکید حفظ وحدت و انسجام در این شرایط سخت افزود: در شرایط سخت کنونی هیچ چیزی بدتر و منفورتر از تفرفه و دودستگی نیست چراکه دودستگی و تفرقه باعث مشکلات بیشتری در مملکت خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه ترور شخصیت‌های علمی و نظامی ایران نشان از خشم و ناتوانی دشمنان دارد، یادآور شد: اگر شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده به دست دشمنان به شهادت می‌‍رسند، نشان می‌دهد که ما داشته‌های بزرگی داریم که برای دشمن آزاردهنده هستند.

انتهای پیام
captcha