مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات به مردم واگذار شود
کد خبر: 3948777
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات به مردم واگذار شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ستادبازسازی عتبات عالیات را یک ستاد معنوی و دینی دانست و گفت: برای اثرگذاری و اجرای هرچه بهتر عملکرد ستادبازسازی عتبات عالیات باید مسئولیت آن به مردم واگذار شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 30 دی‌ماه در جلسه استانی مدیران ستادی ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان اظهار کرد: در انجام فعالیت‌های ستادبازسازی عتبات عالیات باید به جای استفاده از اعتبارات دولتی بیشتر از کمک‌های مردمی و نذورات خیران استفاده شود.

وی ستاد بازسازی عتبات عالیات را یک ستاد معنوی و دینی دانست و افزود: برای اثرگذاری و اجرای هرچه بهتر عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات باید مسئولیت آن به مردم واگذار شود و بهتر ین راهکار در این امر اداره آن توسط خود مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه شایسته است که دستگاه اهل بیت(ع) را خود مردم پیش ببرند، بیان کرد: اگر مدیر و یا مسئولی دوست دارد که در این امر خداپسندانه و دینی حضور داشته باشد، باید از ظرفیت‌های کارکنان و کادر خود در امر کمک و جمع‌آوری نذورات استفاده کند.

وی در پایان وقت‌شناسی را از اصول هر مدیر کارآمد دانست و یادآور شد: مدیرانی که در این جلسات حضور پیدا می‌کنند، باید بدانند که زمان برای نظم در کارها بسیار مهم است و همواره این امر را باید مدنظر داشته باشند.

کمک یک میلیارد تومانی کردستانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان در ادامه این نشست اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات با توصیه امام خامنه ای و به ابتکار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نزدیک به دو دهه گذشته در کشور تشکیل شده و تاکنون عملکرد خوبی را در این زمینه داشته است.

وی به اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات اکنون به یک سازمان مردم نهاد بسیار گسترده در سطح کشور تبدیل شده است، بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان به صورت رسمی کار خود را از هشت سال پیش آغاز کرده است و علیرغم مشکلات فراوان شعبه‌های آن در شهرستان‌های تابعه استان کردستان فعال شد.

وی با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی مردم مؤمن و متدین کردستان به ستاد بازسازی عتبات عالیات، عنوان کرد: در کنار ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهد حضور صدها نیروی متخصص اهل کردستان در کربلا هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان تأکید کرد: جایگاه والای ستاد بازسازی عتبات عالیات و راهپیمایی اربعین حسینی نتیجه هوشمندی و درایت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی به جایگاه متعالی موکب‌های اربعین حسینی استان کردستان در سطح کشور اشاره کرد و یادآور شد: هر ساله در ایام اربعین موکب «فدائیان ولایت» سنندج، موکب «باب الحوائج» شهر سریش‌آباد، موکب شهر بیجار، موکب شهر دلبران در کربلا و نزدیک به ۲۰ موکب در داخل استان به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha