چهار مدرسه صدرا در استان کردستان فعال هستند
کد خبر: 3949017
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

چهار مدرسه صدرا در استان کردستان فعال هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار مدرسه صدرا در استان کردستان فعال هستند، گفت: از این تعداد دو مدرسه ویژه بانوان و دو مدرسه ویژه آقایان بوده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان دیروز، یکم بهمن‌ماه در بازدید سرزده از مدارس صدرای شهرستان قروه اظهار کرد: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده‌کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش‌آموزان متناسب با نیاز روز جامعه هستند.

وی تربیت دینی را محور برنامه‌های این مدارس دانست و افزود: تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و توجه به این مهم از محورهای برنامه‌های مدارس صدرا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار مدرسه صدرا در استان کردستان فعال هستند، بیان کرد: از این تعداد دو مدرسه ویژه بانوان و دو مدرسه ویژه آقایان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان‌های بیجار و قروه مدارس صدرا فعال بوده و دانش‌آموزان از خدمات این مدارس بهره‌مند هستند که امیدواریم بتوانیم زمینه فعالیت این مدارس در سایر شهرستان‌های استان را فراهم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: مدارس صدرا بستر و ظرفیتی مناسب برای تربیت اسلامی نسل جوان است و در این راستا صدور بهترین نیروها باید از مدارس صدرا باشد.

وی گفت: در مدارس صدار به دنبال تربیت نیروهایی هستیم که خنثی‌کننده حمله‌ها و هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنانی باشند که به دنبال تخریب و تحریف مکتب انسان‌ساز اصیل اسلام هستند.

حجت‌الاسلام حاتمیان زحمات مدیران و معلمان دلسوز مدارس صدرا را ستودنی دانست و یادآورشد: در سایه تلاش مضاعف معلمان عزیز امیدواریم از افت تحصیلی دانش‌آموزان صدرا که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، پیشگیری شود.

در ادامه فرهاد قره‌خانی، معاون اداری - مالی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز ضمن قدردانی از زحمات رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیران و معلمان مدارس صدرا بر لزوم خودگردانی مدارس مذکور در زمینه هزینه‌های جاری تأکید کرد.

گفتنی است؛ در پایان مصوبات نشست مدیرکل و هیأت همراه در هفت بند تهیه و مقرر شد اداری مالی شهرستان تا حصول نتیجه این مصوبات را پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha