اعلام فراخوان نخستین پویش ملی «تبلیغات هوشمندانه» در کردستان
کد خبر: 3949058
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

اعلام فراخوان نخستین پویش ملی «تبلیغات هوشمندانه» در کردستان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان از اعلام فراخوان نخستین پویش ملی «تبلیغات هوشمندانه» از امروز، دوم بهمن‌ماه در کردستان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این پویش 15 اسفندماه سال جاری بوده است.

علی خداویسی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نخستین پویش «تبلیغات هوشمندانه» با ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی از سوی دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: محورهای اصلی پویش «تبلیغات هوشمندانه» عبارتند از پوشاک(کیف و کفش)، لوازم خانگی، فرآورده‌های دُخانی، کالای سلامت‌محور و فرآورده‌های نفتی است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان بیان کرد: «فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند ضمن هماهنگی و با کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر استان نسبت به ارسال آثار و محتواهای مردمی و حرفه‌ای در قالب‌های فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس اقدام کنند.

خداویسی از اعلام فراخوان نخستین پویش ملی «تبلیغات هوشمندانه» از امروز، دوم بهمن‌ماه در کردستان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این پویش 15 اسفندماه سال جاری بوده است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نشانی www.epe.ir مراجعه و یا با دبیرخانه کمیسیون‌های استانی تماس حاصل کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان یادآور شد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور با بهره‌گیری از فضای مجازی توانسته‌ است اقدامات اثرگذاری در حوزه تولید و انتشار محتوا از جمله جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی با همکاری وزارت آموزش و پرورش انجام دهد.

انتهای پیام
captcha