برگزاری مسابقه تلاوت و تفسیر سوره فجر در بانه
کد خبر: 3950022
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

برگزاری مسابقه تلاوت و تفسیر سوره فجر در بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه دهه فجر در بانه گفت: مسابقه قرآنی تلاوت و تفسیر سوره فجر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در بانه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه ایام‌الله دهه فجر انقلاب در شهرستان بانه خبر داد.

وی افزود: اکثر برنامه‌های سال جاری در طول دهه مبارکه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: مسابقه کتابخوانی، دلنوشته، نقاشی و مسابقات قرآنی تلاوت و تفسیر سوره فجر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مجازی با همکاری تشکل‌های وابسته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مسابقه قرآنی بصورت مجازی به مخاطبان اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: زمان برگزاری این مسابقه قرآنی ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه بوده است که به ۱۰ نفر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: در کنار این برنامه‌های فرهنگی ویژه برنامه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم جشن سالگرد انقلاب نیز در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha