دومین دوره «سبک زندگی قرآنی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3954335
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

دومین دوره «سبک زندگی قرآنی» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دومین دوره «سبک زندگی قرآنی» به همت مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی برای خانواده‌ها و آشنایی جوانان و نوجوانان با سبک صحیح و دور شدن از معضلات پیش روی آنان آموزش سبک زندگی قرآنی در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در ایام‌الله دهه مبارک فجر برای معلمان پرورشی و قرآنی استان کردستان افزود: دومین دوره سبک زندگی قرآنی به همت مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج به مدت سه روز در مجتمع نور سنندج برگزار خواهد شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی به صورت حضوری بیان کرد: دوره سبک زندگی قرآنی روزهای 6، 7 و 8 اسفندماه با حضور اساتید کشوری در سنندج برگزار می‌شود.

وی مستحکم کردن رشته‌های ارتباطی با خداوند متعال را زمینه‌ساز سعادت انسان دانست و گفت: ارتباط مؤثر با خداوند محوری‌ترین موضوع سبک زندگی قرآنی است که باید در مورد راه‌های تحقق آن به افراد آموزش داده شود.

علیپور ترغیب و ترویج ابعاد سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: متناسب‌سازی آموزش با نیازهای جامعه و بسترسازی در جهت تحقق عینی تربیت قرآنی از جمله اهداف بسیار مهم اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان و سازمان دارالقرآن کریم بوده که در برگزاری کارگاه‌های آموزش سبک زندگی قرآنی درصدد دستیابی به آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha