برگزاری مجازی کلاس‌های تجوید قرآن در کردستان
کد خبر: 3956436
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

برگزاری مجازی کلاس‌های تجوید قرآن در کردستان

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از برگزاری مجازی کلاس‌های تجوید قرآن برای علاقه‌مندان و رفع مشکلات قاریان مبتدی استان کردستان خبر داد.

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مجازی کلاس‌های تجوید قرآن برای علاقمندان به کلاس‌های قرآن و رفع مشکلات قاریان مبتدی استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا با راه‌اندازی کانال تلگرامی تجوید قرآن به صورت روزانه به آموزش قرآن پرداخته‌ایم.

وی افزود: در کانال تلگرامی تجوید قرآن کریم امیر مصطفائی داور و معلم تجوید، اسماعیل مرادی قاری و استاد صوت و لحن، محمدامین اسدی، قاری کشوری، علی محمودپور معلم تجوید و فرزانه قمری داور و معلم تجوید بانوان از اساتید برجسته قرآنی استان کردستان کار آموزش و بررسی فایل‌های صوتی علاقه‌مندان را انجام می‌دهند.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج بیان کرد: بر این اساس هر شب از ساعت 9 تا 12 علاقه‌مندان فایل‌های صوتی خود را در این گروه بارگزاری خواهند کرد و اساتید بعد از بررسی مشکلات قاریان را یادآوری می‌کنند.

وی بیان کرد: در این کانال تلگرامی اساتید قرآنی استان کردستان هر شب یک تا دو آیه و یا سوره‌های کوتاه قرآن را تعیین کرده و تمام شرکت‌کنندگان این آیات را تلاوت خواهند کرد و براساس آن مشکلات قراء بررسی می‌شود و همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات و پیشنهادهای خود را در گروه بارگذاری کرده تا اساتید نسبت به پاسخ‌دهی به آن اقدام کنند.

امینی در پایان به استقبال جوانان و نوجوانان قرآنی استان کردستان از این گروه اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با برگذاری این کلاس‌های مجازی بتوانیم زمینه جذب بیشتر فعالان قرآنی استان کردستان را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha