مشارکت ۵۱ کتابفروشی‌ کردستان در طرح «زمستانه کتاب»
کد خبر: 3956857
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

مشارکت ۵۱ کتابفروشی‌ کردستان در طرح «زمستانه کتاب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از شرکت ۵۱ کتابفروشی استان کردستان در طرح زمستانه خبر داد و گفت: طرح زمستانه کتاب همزمان با سراسر کشور از ۹ لغایت ۱۶ اسفندماه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: ۵۱ کتابفروشی‌ استان کردستان در طرح زمستانه کتاب شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در راستای حمایت از کتابفروشی‌های سطح استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، به صورت فصلی طرح‌های بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب همزمان با سراسر کشور در این استان هم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه طرح زمستانه کتاب از ۹ لغایت ۱۶ اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور به مدت ۷ روز به اجرا در می‌آید، بیان کرد: سقف خرید کتاب در طرح پاییزه کتاب امسال با تا ۲۰۰هزار تومان افزایش یافته است.

وی گفت: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت https://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=15 و اطلاع از اسامی و آدرس ۵۱ کتابفروشی کردستان عضو و شرکت‌کننده در این طرح، از یارانه ۲۵ درصدی با ارائه کارت ملی و شماره همراه بهره‌مند شوند.

رستمی با اشاره به اینکه پاندمی کرونا ضرر و زیان فراوانی به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرده است، اظهار کرد: همه حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان از شیوع و همه گیری ویروس کرونا متضرر شده‌اند، با برگزاری این طرح‌ها بخشی از این ضرر و زیان‌ها بدون شک جبران خواهد شد.

وی یادآور شد: در طرح «پاییزه کتاب» که از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه امسال برگزار شد، کردستان جزو ششمین استان پرفروش از نظر تعداد کتاب‌های فروخته شده بود.

انتهای پیام
captcha