اجرای پویش «بانوی مهربانی» در کردستان
کد خبر: 3957049
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

اجرای پویش «بانوی مهربانی» در کردستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از اجرای پویش «بانوی مهربانی» با عنوان «په‌پوله کانی نیشتمانم» به منظور حمایت از کودکان بی‌بضاعت در استان کردستان خبر داد.

لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در این روزهای آخر سال به منظور حمایت از کودکان بی‌بضاعت و رفع نیازهای کودکانه آنان طرح پویش بانوی مهربانی «په‌پوله کانی نیشتمانم» در استان کردستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به همت یکی از سازمان‌های مردم نهاد استان «ساریژ نیشتمان» اجرا شده است، افزود: این طرح در راستای جمع‌آوری اسباب‌بازی و کتاب‌های داستان و کادو برای کودکان اجرایی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به زمان آغاز برگزاری پویش «بانوی مهربانی» از ۱۵ بهمن‌ماه تا ۲۹ اسفندماه بیان کرد: در این راستا امیدواریم خیران و بانوان فعال و نوع دوست استان کردستان در این پویش اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی شماره کارت جهت واریز وجه نقد در این طرح را 6396077020008584 و مکان اهدای کمک‌های غیر نقدی را خانه ساریژ نیشتمان و روابط عمومی ادارات عنوان کرد و افزود: پویش بانوی مهربانی با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و با هدف تلطیف فضای زندگی کودکان در خانواده های محروم و ایجاد زمینه های رشد و ارتقای شادی و نشاط در آنان، راه‌اندازی شده است.

آژیر یادآور شد: پویش «بانوی مهربانی» با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا که امکان استفاده کودکان از فضاهای عمومی و پارکها را با محدودیت مواجه کرده و همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی برخی خانواده‌ها که از حداقل امکانات زندگی برخوردار هستند، طراحی و هم زمان با ولادت حضرت زهرا(س) وارد مرحله اجرایی شد.

انتهای پیام
captcha