راه‌اندازی پویش «تولید محتوا از آداب و سنن اقوام ایرانی» در کردستان
کد خبر: 3957529
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

راه‌اندازی پویش «تولید محتوا از آداب و سنن اقوام ایرانی» در کردستان

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه‌اندازی‌ پویش منطقه‌ای «تولید محتوا» با هدف تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در استان کردستان خبر داد.

ماجد رموزی، مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آداب و سنن اقوام ایرانی دارای جاذبه‌های متعالی فرهنگی در زمینه ایجاد نشاط و شادی در جامعه بوده‌اند که با توجه به شرایط سخت کرونایی حاکم بر جامعه و جلوگیری از ناامیدی و ایجاد شور و نشاط بین افراد جامعه این آداب و سنن باید احیا شوند.

وی از برگزاری پویش منطقه‌ای «تولید محتوا» با هدف تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در استان کردستان خبر داد و افزود: این پویش با همکاری مؤسسه دیجیتالی ژوری مانگ برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان موضوع پویش را تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی دانست و بیان کرد: قالب‌ تولید محتوا در رشته‌های ویدئو(موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن)، تصویر(عکس، پوستر، فتونیوز، اینفوگرافی)، صوت(پادکست و انواع فایل‌های صوتی)، متن (یادداشت، قطعه ادبی، شعر و داستانک) است.

وی با اشاره به تجلیل از آثار برگزیده این پویش افزود: در پویش منطقه‌ای «تولید محتوا از آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی» بعد از داوری به 10 طرح برتر جوایز نقدی ارزند‌ای اهدا می‌شود.

رموزی اظهار کرد: علاقه‌مندان تا 20 اسفندماه جاری فرصت دارند تا با انتشار پستی با موضوع پویش در شبکه‌های اجتماعی و با هشتگ‌های #اصالت_شادی و #شادی_اصیل در صفحه خود و ارسال آن به شماره 09184556010 و ارسال ایمیل به آدرس neshat@kurdpoyesh.ir در این پویش شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: اطلاعات بیشتر و اعلام نتایج داوری در پایگاه اطلاع‌رسانی http://kurdpoyesh.ir اعلام خواهد شد و اختتامیه و اهدای جوایز این پویش در 28 اسفندماه جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha