برگزاری وبینار آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستان
کد خبر: 3957587
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

برگزاری وبینار آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستان

مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از برگزاری وبینار آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به صورت مجازی خبر داد.

ایرج باقری‌ساوه، مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و رشد و اعتلای فرهنگ قرانی در جامعه به ویژه بین قشر دانشگاهی وبینار آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره آموزشی قرآنی نزدیک به 30 نفر از اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ علوم پزشکی استان کردستان حضور دارند که در پایان این به شرکت‌کنندگان گواهینامه فرهنگی اعطا خواهد شد.

مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان بیان کرد: ایام کرونایی و قرنطینه خانگی بهترین فرصت برای بهره‌مندی از فضیلت تلاوت قرآن و تقرب جستن به در گاه خداوند متعال است که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کردستان به برگزاری این طرح اقدام کرده است.

وی افزود: واحد قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تلاش است تا دوره‌های مفاهیم، تدبر و تفکر در قرآن را با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری و گروه معارف برگزار کند.

باقری‌ساوه از برگزاری جشنوار قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت سالانه خبر داد و یادآور شد: اساتید ودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به دلیل توانایی و پتانسیل‌های قوی قرآنی همواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha