شرکت هیئت بانوان اندیشه‌روز قرآنی کردستان در طرح «نورالثقلین»
کد خبر: 3957851
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

شرکت هیئت بانوان اندیشه‌روز قرآنی کردستان در طرح «نورالثقلین»

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان از اجرای طرح قرآنی «نورالثقلین» در سطح استان خبر داد و گفت: هیئت بانوان اندیشه‌روز قرآنی کردستان در این طرح شرکت می‌کنند.

درخش علیمرادی، رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اجرای طرح قرآنی نورالثقلین در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: هیئت بانوان اندیشه‌روز قرآنی کردستان در طرح نورالثقلین شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این راستا نشست توجیهی و تشریح کامل نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین در حوزه بانوان اندیشه‌ورز قرآنی با حضور رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور و رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی فردا، 17 اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان بیان کرد: این نشست توجیهی به‌صورت ویدئو‌کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار خواهد شد و در این راستا اعضای هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی حضور خواهند یافت.

وی افزود: طرح نورالثقلین به‌منظور افزایش فعالیت‌های قرآنی در خانواده‌ها اجرا می‌شود و براساس این طرح تا سال 1410 در سراسر کشور 10 میلیون خانواده قرآنی تحت پوشش فعالیت‌های قرآنی قرار می‌گیرند.

علیمرادی با اشاره به اینکه هدف از این طرح قرآنی توسعه و افزایش جلسات خانگی قرآن است، یادآور شد: در این طرح قرآنی گروه‌های خویشاوندی و خانوادگی، گروه همسالان و غیره می‌توانند شبکه تربیت قرآنی را تشکیل دهند.

انتهای پیام
captcha