کسب رتبه‌های برتر کشوری دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره ملی «دختران امروز»
کد خبر: 3958167
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

کسب رتبه‌های برتر کشوری دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره ملی «دختران امروز»

مشاور امور بانوان آموزش‌وپرورش استان کردستان گفت: دو نفر از دانش‌آموزان دختر منطقه کرانی در جشنواره ملی «دختران امروز»، رتبه‌های اول و سوم کشوری را از آن خود کردند.

لیلا حیدری، مشاور امور بانوان آموزش‌وپرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اولین جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری «دختران امروز» به همت دفتر امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش با همکاری معاونت پرورشی و مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولین جشنواره ملی «دختران امروز» با محوریت «دختران»، «خانواده»، «گذر از کرونا» برگزار ‌شد، افزود: تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از امید در خانواده، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز و بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

مشاور امور بانوان آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: رشته‌های جشنواره شامل هنرهای تجسمی(عکاسی و فیلم)، هنرهای نمایشی(فیلم بلند داستانی و فیلم کوتاه، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) است.

وی یادآور شد: در جشنواره ملی «دختران امروز»، دانش‌آموزان فاطمه شهبازی، در رشته هنرهای دستی و تجسمی و ستایش احمدی، در رشته فیلم کوتاه هر دو از آموزش‌و‌پرورش منطقه کرانی به ترتیب رتبه‌های اول و رتبه سوم کشوری را به دست آوردند.

انتهای پیام
captcha