رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان»
کد خبر: 3958242
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان»

مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بر کتاب «عصرهای کریسکان» با حضور محمد‌مهدی دادمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان در حاشیه آغاز این مراسم اظهار کرد: در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که از سوی مؤسسه‌ پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی در پردیس سینمایی بهمن سنندج در حال برگزاری است از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار  رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم مهمانان عالی رتبه کشوری و لشکری از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری و مهمانانی از استان‌های همجوار و مسئولان استانی حضور دارند، افزود: در این مراسم همچنین از ترجمه کُردی این کتاب تولیدی انتشارات سوره مهر حوزه هنری رونمایی به عمل می‌آید.

رئیس حوزه هنری استان کردستان بیان کرد: کتاب «عصرهای کریسکان»، امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات است که به‌ قلم کیانوش گلزار راغب تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به‌صورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، یادآور شد: بعد از این مراسم رئیس حوزه هنری کشور با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان و همکاران حوزه هنری دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha