استقامت مردم؛ رمز پیروزی و پایداری نظام
کد خبر: 3958342
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

استقامت مردم؛ رمز پیروزی و پایداری نظام

امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه اگر رهبر و فرماندهان با تدبیر نظام نبودند، ستون انقلاب پا بر جا نمی‌ماند، گفت: از کودتای طبس تا تحریم‌‍‌های اقتصادی دشمنان استقامت مردم ایران موجب پایداری نظام شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با تقریظ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بر کتاب «عصرهای کریسکان» امروز، 18 اسفندماه که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که در راه دین قد علم کرده‌اند و برای اعتلای دو کلمه خدا و محبت رسولش رنج و محنت و مشقت بسیاری را متحمل شدند و برای دفاع از نوامیس و ارزش‌های مملکت خود مهاجرت کردند. اینها شهدای عزت، ترقی و تعالی هستند که با خون خود درخت امنیت و آسایش را آبیاری کردند.

وی با اشاره به اینکه روزهایی که جهاد در راه خداست و روزهایی که گروهی برای تعالی و ترقی دین خانه خود را ترک می‌کنند روزهای مبارکی هستند، افزود: خداوند متعال در آیه 5 سوره ابراهیم می‌فرماید:«وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ؛ و روزهاى خدا را به آنان يادآورى كن» که در این راستا ما نیز با گرامیداشت این ایام دستور خداوند متعال را اجرا می‌کنیم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری یاد شهدای شرف و عزت کردستان که جانانه در راه مملکت 10 هزار شهید و جانباز تقدیم کردند و امام شهدا کسی که کشتی انقلاب را از امواج متلاطم‌ به ساحل آرامش و پیروزی رساند را گرامی می‌داریم و برای رهبر مقتدر انقلاب آرزوی طول عمر با عزت داریم که نگذاشت دست نا‌پاک دشمنان به این کشور برسد.

وی با تأکید بر قدردانی از پدران و مادران شهدا افزود: ما امروز مدیون پدران و مادرانی هستیم که برای دفاع از شرف و کرامت کشور با صبر و مقاومت بچه‌های خود را از زیر قرآن کریم رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

ماموستا رستمی بیان کرد: هشت سال دفاع، استقامت، شجاعت، ایثار، تلاش و دفاع از کرامت و وطن در برابر همه قدرت‌های بیگانه اعجاز الهی است، دفاعی که ملت ما با دست خالی در برابر تمام تجهیزات و ابزارآلات مدرن کشورهای بیگانه ایستاد و پیروز میدان شد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ما نوپا و بدون پشتوانه و در سایه اتحاد، وحدت، انسجام و ایمان راسخ توانست از خاک و امنیت کشور خود محافظت کند و اجازه دست درازی دشمن به یک وجب از خاک کشور را ندهد.

امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه اگر رهبر و فرماندهان با تدبیر نظام نبودند، ستون انقلاب پا بر جا نمی‌ماند، افزود: از کودتای طبس تا تحریم‌‍‌های اقتصادی دشمنان استقامت مردم ایران موجب پایداری نظام شده است.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی مردم کردستان از مرزهای نظام در طول انقلاب بی نظیر و ستودنی است، افزود: شهدای ما امانت‌های را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند که خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین امانت شهدا در دست ماست.

ماموستا رستمی در پایان یادآور شد: امیدوارم به حول و قوه الهی هر چه زودترشاهد به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام در تمام کشورهای جهان باشیم.

انتهای پیام
captcha