جامعه ایمانی ایران نیازمند اقتصادی بالنده مبتنی بر عزت و استقلال است
کد خبر: 3961365
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

جامعه ایمانی ایران نیازمند اقتصادی بالنده مبتنی بر عزت و استقلال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: جامعه ایمانی ایران در مسیر حرکت تکاملی و تمدن‌ساز خویش نیازمند اقتصادی بالنده، شکوفا و مبتنی بر عزت و استقلال کشور است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ با همه فراز و نشیب‌ها و دشواری‌های مختلف با چاشنی استرس و نگرانی از وضعیت سلامت و شیوع ویروس کرونا، سپری شد و سالی نو، با روحی تازه و بارقه‌ای از امید و نشاط نمایان شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، با نگاهی به تحولات کشور و میزان تحقق شعار سال گذشته و تحلیل کوتاه و پربار از شرایط کشور، شعار سال جدید را «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اعلام فرمودند، انتخاب و معرفی این شعار برگرفته از ژرف‌اندیشی و اهتمام معظم‌له نسبت به زندگی شرافت‌مندانه مردم و شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه این شعار حکیمانه با اندک تفاوتی با بیانات رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر؛ اعلام شد که بیانگر چند نکته کلیدی و محوری است، بیان کرد: این در حالی است که جامعه ایمانی ایران در مسیر حرکت تکاملی و تمدن‌ساز خویش نیازمند اقتصادی بالنده، شکوفا و مبتنی بر عزت و استقلال کشور است.

وی ادامه داد: تلاش مدیران و مسئولان کشور برای تحقق عزت و استقلال با تکیه بر دانش و اراده مستحکم نخبگان و جوانان این کشور همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ حاتمیان گفت: خودباوری نگاه به سرمایه‌های عظیم علمی و ظرفیت‌های داخلی و عدم توجه و اعتماد به بیگانگان مهم‌ترین رمز موفقیت نظام اسلامی در تحقق اقتصادی آرمان‌گرا و لذت‌بخش خواهد بود.

وی افزود: در شعار سال علاوه بر تلاش برای رشد فزاینده تولید، حمایت و پشتیبانی و حمایت مسئولان از تولید و رفع موانع تولید مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آنچه می‌تواند منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات حکیمانه ایشان را محقق کند، اراده و عزم انقلابی و ترویج فرهنگ ارزشمند، تلاش و مجاهدت برای رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد تمدن اسلامی بر پایه معارف حیات‌بخش و فرهنگ انسان‌ساز، اسلام خواهد بود.

انتهای پیام
captcha