رفع موانع فعالیت‌های قرآنی؛ مطالبه جوانان قرآنی کردستان از نمایندگان مجلس
کد خبر: 3961487
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

رفع موانع فعالیت‌های قرآنی؛ مطالبه جوانان قرآنی کردستان از نمایندگان مجلس

توجه به فعالان قرآنی و رفع مشکلات آنان، مطالبه جوانان قرآنی کردستان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده که در دیدار با محسن فتحی، منتخب مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، جمعی از جوانان فعال در عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان کردستان به مناسبت هفته جوان دیروز، هفتم فروردین‌ماه، با محسن فتحی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دیدار کردند.

در این نشست، جوانان با طرح دیدگاه و مطالبات خود در خصوص مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مرتبط با نسل جوان خواستار پیگیری مجمع نمایندگان استان کردستان در خصوص رفع این مسائل شدند.

توجه به فعالان قرآنی و مشکلات آنان، عدم توجه به ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های مدیریتی، مشکلات استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، ضعف ساختار فضاهای فرهنگی و ورزشی در استان، سیاسی‌کاری، جناح‌بازی و عدم توجه به منابع انسانی توانمند، عدم توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها، بی‌توجهی به حاشیه شهرها، عدم به‌کارگیری جوانان بومی استان در پروژه‌های صنعتی کلان استان، بروکراسی اداری، بی‌توجهی به تولید و ظرفیت مرزهای استان، لزوم توجه به گنجینه‌های تاریخی برای توسعه گردشگری کردستان و طرح مشکلات مسکن، ازدواج و اشتغال جوانان از جمله موارد مطرح شده در دیدار جوانان با دکتر فتحی بود.

محسن فتحی، رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با استقبال از موارد مطرح شده توسط جوانان حاضر در جلسه، خواستار تشکیل کارگروه جوانان برای طرح موضوع و پیگیری رفع مشکلات استان به عنوان بازوی مشورتی مجمع نمایندگان شد.

وی با اشاره به دیدگاه مجلس در خصوص بسترسازی برای شکوفایی جوانان و رفع دغدغه‌های آنان وعده داد: حل مشکلات مطرح شده از سوی جوانان فعال کردستان در سطح ملی و استانی پیگیری خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این دیدار اعضای مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کردستان، دبیر مجمع جوانان جمعیت هلال احمر، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر سازمان دانشجویان استان، دبیر کانون های پیام نور، مدیر خبرگزاری حوزه جوانان(برنا)، جمعی از دبیران سمن‌ها و کمیسیون‌های مجمع جوانان، قهرمانان ورزشی و فعالان جوان در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha