اعلام فراخوان آموزش مجازی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 3962568
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

اعلام فراخوان آموزش مجازی قرآن در جهاددانشگاهی کردستان

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان دوره‌های مجازی جهاددانشگاهی کردستان در رشته‌های قرآنی خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی و آخرین ورژن‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

سیروان صیدی، معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت کادر قرآنی متخصص استان کردستان مرکز آموزش جهاددانشگاهی به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی قرآن اقدام کرده است.

وی به رشته‌های این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره‌های مجازی در رشته‌های تجوید قرآن سطح یک و دو، مفاهیم و ترجمه قرآن در سه سطح با تدریس هم نیاز عربی، دوره تربیت مربی قرآن کودکان، دوره تربیت معلم قرآن برای مقطع ابتدایی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان آخرین فرصت ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی را 20 فروردین‌ماه جاری دانست و بیان کرد: زمان برگزاری این کلاس‌های مجازی 21 فروردین‌ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در پایان این دوره آموزشی به کسانی که حائز امتیاز لازم شوند، گواهینامه پایان دوره از سوی جهاددانشگاهی صادر می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در اولین فرصت با جهاددانشگاهی برای ثبت‌نام با شماره 33124465 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha