برگزاری مراسم جزء‌خوانی و جمع‌خوانی قرآن در مسجد جامع سنندج
کد خبر: 3962837
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

برگزاری مراسم جزء‌خوانی و جمع‌خوانی قرآن در مسجد جامع سنندج

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مراسم جزء‌خوانی و جمع‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: برگزاری این مراسم قرآنی منوط به تصمیم‌گیری ستاد کرونای استان کردستان است.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مراسم جزء‌خوانی و جمع‌خوانی قرآن کریم در صوت موفقت ستاد کرونای استان در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع دارالاحسان سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: در این محفل قرآنی 14 نفر از قاریان برجسته استان کردستان که توسط شورای عالی قرآن کشور تأیید شده‌اند، به قرائت آیات قرآن می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه در این محفل جزء‌خوانی قاریان اهل تسنن و تشیع در کنار هم به قرائت قرآن کریم می‎پردازند، بیان کرد: این محفل قرآنی یک نماد وحدت و برادری بین اهل تسنن و تشیع در استان کردستان بوده است.

وی با اشاره به پخش مستقیم این محفل جزء‌خوانی از صدا و سیمای مرکز کردستان، یادآور شد: مراسم جزء‌خوانی قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت ظرفیت محدود به منظور حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha