اجرای 20 ویژه برنامه‌ هفته هنر انقلاب اسلامی در کردستان
کد خبر: 3963182
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

اجرای 20 ویژه برنامه‌ هفته هنر انقلاب اسلامی در کردستان

رئیس حوزه هنری کردستان از اجرای 20 ویژه برنامه‌ هفته هنر انقلاب اسلامی در کردستان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان بیشتر این برنامه‌ها به صورت مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری کردستان که دیروز، 18 فروردین‌ماه در نشست خبری به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اصلی برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهره گرفتن از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌ای است.

وی از اجرای 20 ویژه برنامه‌ هفته هنر انقلاب اسلامی در کردستان خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان بیشتر این برنامه‌ها به صورت مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری کردستان بیان کرد: دیدار هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر استان با نماینده ولی فقیه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی تولید حوزه هنری درپردیس سینمایی بهمن سنندج و اطلاع‌رسانی برنامه‌های حوزه هنری استان از طریق شبکه استانی کردستان، فضای مجازی، سایر رسانه‌های مکتوب و آنلاین از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به رونمایی آلبوم موسیقی ذکر و دف فرزندان خلیفه میرزا آغه غوثی ادامه داد: همچنین در ایام هفته هنر انقلاب کتاب رادیو سنه خاطرات بهروز خیریه و تالیف شیلان آویهنگی رونمایی می‌شود.

مرادی با اشاره به برگزاری دو کارگاه آموزشی در این ایام گفت: این کارگاه‌ها شامل کارگاه تنظیم و تدوین تاریخ شفاهی با حضور محمد قاسمی‌پور، مسئول دفتر ادبیات پایداری معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری کشور و کارگاه جغرافیای خلاقه در کارگردانی با تدریس زانیار لطفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان است.

وی به امضای تفاهم‌نامه همکاری با مجمع جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اشاره کرد و افزود: در ایام هفته هنر انقلاب نمایش زندگی خصوصی آقای اسب به صورت نمایشنامه‌خوانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج اجرای عمومی خواهد داشت.

رئیس حوزه هنری کردستان یادآور شد: اکران آثار منتخب تولیدی فیلم‌های کوتاه حوزه هنری، برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی در رشته‌های عکاسی و کارتون و همچنین پیگیری فعالیت‌ها و برنامه‌های قرارگاه توانمندسازی فرهنگی مناطق هدف در نایسر و ننله از دیگر فعالیت های حوزه هنری کردستان در هفته هنر انقلاب است.

انتهای پیام
captcha