فعالیت ۲۸ هزار «طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان
کد خبر: 3963354
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

فعالیت ۲۸ هزار «طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر» در کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ۲۸ هزار طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان فعالیت دارند که در دوران کرونا به عنوان ناظران سلامت و آمران به معروف یاریگر کادر درمان خواهند بود.

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حفظ سلامت افراد جامعه یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ایام کرونا بوده است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان کردستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در این راستا ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با تغییر رویکرد خود از ظرفیت آمران به معروف و ناهیان از منکر برای حفظ سلامت جامعه بهره‌گیری می‌کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان در راستای کنترل و پیشگیری از کووید 19 نقش تذکری، ارشادی و نظارتی در موارد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: 28 هزار طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر در کردستان فعالیت دارند که در دوران کرونا به عنوان ناظران سلامت و آمران به معروف یاریگر کادر درمان خواهند بود.

الله‌مرادی مطالبه‌گری را اصل اساسی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان دانست و افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن شهروندان در این ایام کرونایی ره به عنوان مطالبه مردمی دنبال خواهد کرد.

وی یادآور شد: از هم‌استانی‌های فهیم انتظار می‌رود در این شرایط حاد کرونایی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خانه‌های خود بمانند و از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha