اعلام فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن در کردستان
کد خبر: 3963908
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

اعلام فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن در کردستان خبر داد و گفت: شرایط و ضوابط ثبت‌نام «ویژه ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت اعلام شده است.

عبیدالله رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، از تاریخ 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری (18 تا 28 ماه مبارک رمضان) برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه مجازی قرآن در کردستان خبر داد و افزود: شرایط و ضوابط ثبت‌نام «ویژه ناشران، مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت اعلام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: بر این اساس همه متقاضیان که در یکی از حوزه‌های مختلف قرآنی و دینی دارای محصول و یا خدمات ارزنده‌ای باشند، می‌توانند از تاریخ 23 تا 27 فروردین ماه نسبت به ارسال درخواست خود برای شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه منحصر به عرضه و فروش کتاب کاغذی و چاپی دینی و قرآنی است، افزود: ملاک ثبت‌نام و عرضه کتاب در این نمایشگاه، داشتن عناوین کتاب چاپ شده از آغاز سال 1392 تا اسفند ماه 1399 است و ناشران موظف به فروش کتاب با 20 درصد تخفیف هستند.

رستمی با اعلام اینکه ثبت‌نام در بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی اینترنتی www.register.tibf.ir بوده است، افزود: علاقه‌مندان برای دریافت فرم ثبت‌نام جهت شرکت در نمایشگاه مجازی قرآن کریم به آدرس www.qia.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی به شرایط و ضوابط ثبت‌نام ویژه مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی اشاره کرد و افزود: امکان ارائه خدمات ممتاز و ارزنده در عرصه‌های آموزش مجازی قرآن کریم، مشاوره دینی، تولید و انتشار محتواهای قرآنی در قالب نرم‌افزار، سایت، پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی و... توسط مؤسسه متقاضی در بستر فضای مجازی فراهم شده است.

رستمی یادآور شد: در این بخش از نمایشگاه، صرفاً معرفی خدمات و محصولات دینی و قرآنی انجام می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه و یا مرکز مورد نظر، نسبت به دریافت محصول و یا خدمات اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha