ثبت‌نام ۲۰۲۹ کردستانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3963931
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

ثبت‌نام ۲۰۲۹ کردستانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از ثبت‌نام دو هزار و ۲۹ نفر کردستانی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، هشتم اردیبهشت‌ماه برابر با ۱۵ رمضان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت چند بار تمدید شد و آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی ۲۰ بهمن‌ماه بود.

وی از شرکت دو هزار و 29 نفر از فعالان قرآنی استان در نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت خبر داد و افزود: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) هشتم اردیبهشت‌ماه برابر با 15 رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اعلام اینکه ۳۷ نفر از شرکت‌کنندگان کردستانی را حافظ کل قرآن تشکیل می‌دهند، بیان کرد: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی و در ۱۴ رشته به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل مجازی برگزار شدن این دوره از رقابت‌های قرآنی و عدم حضور دانش‌آموزان آمار شرکت‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته کاهش اندکی داشته است.

گلباغی در پایان یادآورشد: سال گذشته دو هزار و ۲۳۹ نفر کردستانی در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha