محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز در بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 3964187
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
همزمان با ماه رمضان؛

محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری محافل انس با قرآن کریم خبر داد و گفت: این محافل انس با قرآن کریم منوط به شرایط مساعد کرونایی در سطح مساجد، حسینیه‌های شهر و روستا‌های بیجار برگزار می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن در بیجارحجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: این محافل انس با قرآن کریم منوط به شرایط مساعد کرونایی در سطح مساجد، حسینیه‌های شهر و روستا‌های بیجار برگزار می‌شود.

وی افزود: محافل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان برجسته کشوری و استانی در سطح شهرستان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی با بهره از اساتید مطرح قرآنی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ چهره به چهره در ترویج اسلام ناب محمدی و اندیشه امامین انقلاب اسلامی اظهار کرد: در صورت مساعد بودن اوضاع کرونایی استان ۱۲۰ مبلغ و مبلغه بومی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به مناطق مختلف شهرستان بیجار اعزام می‌شوند.

مختاری‌نیا به فعالیت‌های اجرایی مبلغان اعزامی در طول مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین منویات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم جشن‌های رمضان و شب‌های احیا از جمله برنامه‌های روحانیون مستقر به شمار می‌رود.

وی در پایان یادآور شد: برای اسکان مبلغان اعزامی فضای لازم اختصاص داده شده تا بتوانند علاوه بر انجام فرائض دینی ماه مبارک رمضان به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان هم کمک کنند.

انتهای پیام
captcha