تولید ویژه برنامه «ضیافت الهی» در جوار بقاع متبرکه کردستان
کد خبر: 3964200
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

تولید ویژه برنامه «ضیافت الهی» در جوار بقاع متبرکه کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تولید ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در جوار بقاع متبرکه کردستان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه تولیدی اداره اوقاف و امور خیریه کردستان با مشارکت صدا و سیمای مرکز کردستان تهیه و تدوین شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کردستان برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی خود اقدام می‌کنند.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان هر ساله در این ایام مبارک به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان برنامه‌های دینی و قرآنی متنوعی را در سطح استان اجرا خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تولید ویژه‌برنامه «ضیافت الهی»به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در جوار بقاع متبرکه کردستان خبر داد و بیان کرد: این ویژه‌برنامه تولیدی اداره اوقاف و امور خیریه کردستان با مشارکت صدا و سیمای مرکز کردستان تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌ فرهنگی «ضیافت الهی» با موضوع خانه بهشتی، اخلاق اسلامی، تربیت فرزندان، آیین همسرداری و تفسیر قرآن کریم بوده است، ادامه داد: این ویژه برنامه‌ فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام علیرضا تراشیون، از کارشناسان برجسته حوزه تعلیم و تربیت کشور در جوار بقعه متبرکه امامزاده پیرمحمد سنندج تولید شد.

حجت‌الاسلام کاروند با اعلام اینکه این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در قالب برنامه‌های پنج دقیقه‌ای با موضوعات یاد شده از شبکه استانی پخش می‌شود، افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با توجه به وضعیت قرمز استان به تولید ویژه برنامه «ضیافت الهی» اقدام کرده است.

وی از اجرای برنامه «سبک زندگی اسلامی» در فضای مجازی خبر داد و گفت: ویژه برنامه «سبک زندگی اسلامی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برای انتشار در فضای مجازی تولید شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان یادآور شد: ویژه برنامه «سبک زندگی اسلامی» در ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه استان کردستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha