طرح «مهرواره محله همدل» در قروه اجرا می‌شود
کد خبر: 3964369
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

طرح «مهرواره محله همدل» در قروه اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از اجرای طرح «مهرواره محله همدل» به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه خبر داد.

طرح مهرواره «محله همدل» در قروه اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه، شامگاه ۲۴ فروردین‌ماه در نشست هماهنگی «مهرواره محله همدل»، به پتانسیل موجود در محلات قروه اشاره و اظهار کرد: امیدوارم با تلاش روحانیون قروه موفق به کسب رتبه قابل قبول در این طرح ملی شویم.

وی افزود: امامان جمعه شهرهای قروه باید با دقت نظر و اخلاص برنامه‌های طرح محله همدل را اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم رحمانپوریان، مجری طرح محله همدل در شهرستان قروه در این نشست به تبیین اجرای این طرح پرداخت و اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مأموریت جدیدی با عنوان تواصی به حق و صبر و حفظ امید بین آحاد امت اسلامی به دوش روحانیون گذاشته شده تا در این زمان حساس جبهه انقلاب اسلامی بتواند ضمن تنویر افکار عمومی نسبت به تقویت آرمان‌های انقلابی اهتمام ورزند.

وی افزود: پویش محله همدل از سوی بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی به منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در سطح محله‌های سراسر کشور و استان کردستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانپوریان بیان کرد: براساس اجرای این طرح سازمان از ظرفیت محلات و مجموعه‌های محلات با مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌کند.

گفتنی است، در این نشست که امامان جمعه و جماعت شهرهای قروه، سریش آباد، دزج و دلبران و روستاهای تابعه و نیز تعدادی از مسئولان ادارات و نهادها حضور داشتند، بر لزوم برگزاری برنامه‌های معنوی و معرفت‌افزایی در ماه مبارک تأکید شد و مقرر شد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مسئولیت دبیر ستاد کرونای شهرستان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی صورت پذیرد.

انتهای پیام
captcha