منطقه گردشگری امامزاده «بابا گرگر» قروه ساماندهی می‌شود
کد خبر: 3964607
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

منطقه گردشگری امامزاده «بابا گرگر» قروه ساماندهی می‌شود

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قروه از برنامه‌ریزی و هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برای ساماندهی منطقه گردشگری امامزاده بابا گرگر این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش ایکنا از کردستان، محمد مرادی، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قروه، امروز 25 فروردین، در نشست با رئیس اداره اوقاف شهرستان قروه، اظهار کرد: منطقه نمونه گردشگری امامزاده بابا گرگر یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری استان و کشور است که می‌تواند به تنهایی این شهرستان را به قطب گردشگری کشور تبدیل و موجب رشد، توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در قروه شود.

وی به لزوم تسریع در ساماندهی زیر ساخت‌های این منطقه اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های مهم منطقه گردشگری امامزاده بابا گرگر پارکینگ در دست احداثی است که روند احداث آن باید تسریع شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه بر لزوم بازدید مشترک مسئولان شهرستان و استان از این منطقه به منظور بررسی وضعیت آن را مهم عنوان و بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نقش تأثیرگذاری در توسعه اصولی این منطقه دارد.

وی رفع مشکل اعتباری منطقه گردشگری بابا گرگر را یکی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره برشمرد و یادآور شد: رفع مشکلات این منطقه باید در کارگروه گردشگری شهرستان در کمترین زمان ممکن بررسی و تصویب شود.

انتهای پیام
captcha