مهرواره «محله همدل» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3964782
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

مهرواره «محله همدل» در کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای مهرواره «محله همدل» به همت بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی در سطح استان خبر داد و گفت: براساس اجرای این طرح اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های محلات نسبت به حل مسائل محله اقدام کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عممومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، 26 فروردین‌ماه در نشست برنامه‌‌ریزی مهرواره محله همدل، اظهار کرد: پویش «محله همدل» از سوی بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی به‌منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در سطح محله‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات احتیاج به همراهی مردم دارد، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در هر کاری که مردم وارد شدند، به‌طور قطع گشایش در آن به‌وجود خواهد آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای مهرواره «محله همدل» به همت بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی کردستان در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: براساس اجرای این طرح اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند از ظرفیت محلات و مجموعه‌های محلات با مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام کند.

حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: مخاطب مهرواره محلات طرح شهید سلیمانی، محلاتی که امام جماعت مسجد دارند و محلات دارای جوانان پویا و فعال است.

وی افزود: مسائل و مشکلات محلات در قالب اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به مراحل و اقداماتی که از سوی استان‌ها انجام می‌شود، اعلام کرد: تشکیل کمیته مهرواره متشکل از تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نمایندگان ادارات اوقاف و کانون‌های فرهنگی مساجد استانهاست که نسبت به اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در خصوص مهرواره محله همدلی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه محلات باید از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۲ و مراجعه به سایت مهرواره برای آموزش نحوه حل مسائل اقدام کنند، یادآور شد: از ظرفیت دستگاه‌ها، افراد متمکن و صاحب نفوذ در حل مسائل و مشکلات استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha