ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های کردستان تکمیل شد
کد خبر: 3964884
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های کردستان تکمیل شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از تکمیل ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های استان به‌دلیل طغیان ویروس و افزایش بستری‌شدگان خبر داد.

ظرفیت بخش کرونای بیمارستان‌های کردستان تکمیل شد

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، صدیق جدیدالاسلامی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، اظهار کرد: کرونا روی فرش قرمزی که مردم برای پذیرایی و استقبال از آن گسترده‌اند موجی از مرگ و میرها را به همراه دارد و رخت عزا بر قامت کردستان پوشانده می‌شود.

وی وضعیت کنونی استان از لحاظ کرونا را بی‌ثبات دانست و در خصوص وخامت شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به افزایش قابل توجه و بی‌رویه موارد ابتلا به ویروس کرونا در کردستان طی روزهای اخیر، بیان کرد: با استمرار این روند در روزهای آینده سایه مرگ کردستان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم اگر رعایت نکنند وضعیت رو به سیاهی می‌رود، ادامه داد: اکثر بخش‌های درمانی استان زیر بار کروناست و روزهای سختی در پیش است.

جدیدالاسلامی با بیان اینکه وضعیت کنونی، نتیجه تجمعات دو هفته گذشته در پارک‌ها، میهمانی‌ها، مسافرت و دورهمی‌ها است، خطاب به شهروندان تأکید کرد: با این وجود اگر تغییر رفتار صورت نگیرد نه تنها این موج با قوت شدید و قدرت زیاد ادامه دارد بلکه موج‌های بعدی را هم شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های استان به‌دلیل طغیان ویروس و افزایش بستری‌شدگان تکمیل شده است.

انتهای پیام
captcha