فراخوان مسابقه قرآنی «بخوان» در کردستان اعلام شد
کد خبر: 3965272
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

فراخوان مسابقه قرآنی «بخوان» در کردستان اعلام شد

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعلام فراخوان مسابقه قرآنی «بخوان» در کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی از طریق صفحه اینستاگرام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه قرآنی «بخوان» از یکم تا بیست‌و‌نهم ماه مبارک رمضان در صفحه اینستاگرام سازمان اوقاف و امورخیریه به نشانی «instagram.com/oghaf-ir» برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان مسابقه قرآنی «بخوان» در کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی از طریق صفحه اینستاگرام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند صفحه سازمان اوقاف و امور خیریه را در اینستاگرام دنبال کنند، افزود: شرکت‌کنندگان بعد از گذاشتن پست مربوط به مسابقه قرآنی «بخوان» پاسخ صحیح خود را به صورت کامنت در زیر همان پست بگذارند و سه نفر از دوستان خود را از طریق منشن به حضور در این مسابقه دعوت کنند.

وی یادآور شد: اسامی برندگان هر روز در هایلایت مسابقه‌ «بخوان» در صفحه اینستاگرام سازمان اوقاف و امور خیریه قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha