برگزاری مسابقه قرآنی «تأثیرگذارترین آیه قرآن در زندگی» در کردستان
کد خبر: 3965464
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

برگزاری مسابقه قرآنی «تأثیرگذارترین آیه قرآن در زندگی» در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به برگزاری مسابقه قرآنی «تأثیرگذارترین آیه قرآن در زندگی شخصی» به همت این اداره اشاره کرد و گفت: این مسابقه قرآنی به نوع نگاه، تجربه، سلیقه، عبرت‌های هر فرد در زندگی شخصی از آیات قرآن مرتبط است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، امروز 29 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: طرح «ضیافت الهی» یکی از ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که از 25 فروردین ماه آغاز و تا 24 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا فضاسازی و تبلیغات محیطی متناسب با این ایام و غبارروبی و نظافت بقاع متبرکه در سطح استان کردستان صورت گرفته است که به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اجرایی ضیافت الهی با محدودیت اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به تعطیلی مساجد و بقاع متبرکه استان اشاره و بیان کرد: در این راستا برنامه‌های ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره اوقاف و امور خیریه به‌صورت مؤثر و پررنگ در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی به ضبط برنامه‌های تولیدی و محتوایی و انتشار آن‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: تعدادی از این برنامه‌های تولیدی با مشارکت صدا و سیمای مرکز کردستان ضبط و پخش خواهد شد و تعدادی نیز با مدیریت اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان ضبط و تولید می‌شود.

کاروند به موضوع این برنامه‌های تولیدی اشاره و بیان کرد: موضوع این برنامه‌های تولیدی سبک زندگی اسلامی است و در هر برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون، تلاوت قرآن، مداحی و مناجات‌خوانی در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری دو مسابقه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: یکی از این مسابقات قرآنی «نقاشی سوره قدر» است که کودکان، نوجوانان و جوانان می‌توانند در این مسابقه قرآنی شرکت داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به برگزاری مسابقه قرآنی «تأثیرگذارترین آیه قرآن در زندگی» اشاره کرد و افزود: این مسابقه قرآنی به نوع نگاه، تجربه، سلیقه، عبرت‌های هر فرد در زندگی شخصی از آیات قرآن مرتبط است که در پایان این ماه مبارک از برگزیدگان مسابقات قرآنی تجلیل خواهد شد.

وی به اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» در تمام شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم در راستای اجرای این طرح نیز بتوانیم عملکرد قابل قبولی را از اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به ثبت برسانیم.

کاروند بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیش از 30 هزار سبد کالا و بسته معیشتی را بین اقشار مختلف جامعه توزیع کرده‌ است.

وی به برگزاری کارگاه‌های خیاطی در شهرستان‌های بانه، قروه و سنندج اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با اجرای این کارگاه‌های آموزشی بتوانیم زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانوار و نیازمند این شهرستان‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha