تهیه و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان سنندجی
کد خبر: 3966214
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

تهیه و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان سنندجی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از تهیه و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم به همت داوطلبان خانه هلال سنندج بین نیازمندان خبر داد و گفت: این غذا‌های گرم در راستای اجرای طرح «همای رحمت» انجام شده است.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این اقدام خیرخواهانه داوطلبان و خیرین گرانقدر سنندجی در راستای اجرای طرح «همای رحمت» در ماه مبارک رمضان بود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان طرح «همای رحمت» قبل از ماه مبارک رمضان بین خیرین و داوطلبان سنندجی، افزود: در این راستا به همت جمعی از داوطلبان نیکوکار به جمع‌آوری کمک مالی برای اطعام نیازمندان در این ماه پرداخته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: در این راستا بیش از 200 میلیون ریال به همت داوطلبان خانه‌ هلال سنندج جمع آوری شده و صرف پخت غذا برای اطعام نیازمندان شده است.

وی افزود: این غذاهای تهیه شده بین مؤسسات کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی – روانی، زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند توزیع شد.

جلالی یادآور شد: سنت حسنه اطعام نیازمندان همه ساله در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت، چندین نوبت و در همه‌ی خانه‌های هلال شهرستان‌های استان انجام شده و با مشارکت خود داوطلبان هلال احمر به مرحله‌ اجرا در می‌آید.

انتهای پیام
captcha