اجرای طرح «مردم‌یاری» در مناطق محروم سنندج
کد خبر: 3966286
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

اجرای طرح «مردم‌یاری» در مناطق محروم سنندج

مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان از اجرای طرح مردم‌یاری بیمارستان ۵۲۴ سنندج و تیپ ۱۲۸ شهید نصرت‌زاده در مناطق محروم سنندج خبر داد و گفت: این طرح امروز، یکم اردیبهشت‌ماه در سطح شهرستان سنندج اجرا شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین خلیل عبداللهی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اجرای طرح «مردم‌یاری» امروز، اول اردیبهشت‌ماه در مناطق محروم سنندج خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تیم پزشکی تیپ 128 و بیمارستان 524 سنندج به مناطق محروم سنندج اعزام شدند.

وی بااشاره به اینکه این طرح در مناطق محروم آرندان، ننله، نگاه شهرستان سنندج اجرا شده است، افزود: این تیم به ارائه خدمات پزشکی اعم از ویزیت رایگان، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه، تست قندخون، اندازه‌گیری فشارخون، تزریقات، پانسمان، تب‌سنجی و غربالگری، نوار قلب، توزیع اقلام دارویی اقدام کرده است.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان یادآور شد: مناطق محروم سنندج نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر به ویژه در این ایام کرونایی هستند و اعزام تیم‌های پزشکی جهادی در این دوران می‌تواند کار بسیار اثرگذاری در راستای حمایت از مردمان این مناطق محروم باشد.

انتهای پیام
captcha