برگزاری مسابقه پیامکی «ضیافت الله» ویژه ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3966459
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

برگزاری مسابقه پیامکی «ضیافت الله» ویژه ماه مبارک رمضان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی - هنری ماه مبارک رمضان گفت: مسابقه پیامکی با عنوان «ضیافت الله» در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

سامان احمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: شرایط حاد شیوع کرونا موجب شده است، کلیه برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان امسال در فضای مجازی و براساس پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: سال‌های قبل در این ایام جزء‌خوانی قرآن کریم در مساجد سراسر استان به ویژه مسجد جامع شهر سنندج با استقبال زیادی از سوی روزه‌داران برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع حاد کرونا این مراسم برگزار نشد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: به منظور تشویق مردم به پویش «در خانه ماندن» مسابقه پیامکی با عنوان «ضیافت الله» به مناسبت ماه مبارک رمضان از سری برنامه‌های فرهنگی - هنری این ماه رحمت و برکت طراحی و در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است.

وی به چگونگی برگزاری این مسابقه قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقه پیامکی حاوی 10 سؤال قرآنی با موضوعات دینی، قرآنی، احکام و اخلاق بوده که علاقمندان می‌توانند پاسخ‌های صحیح خود را در قالب یک پیام تا 25 اردیبهشت‌ماه به شماره 09010936110 ارسال کنند و در پایان مهلت ارسال پاسخ‌های صحیح به قید قرعه به 10 نفر جوایزی نقدی و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

احمدی از برگزاری مسابقه «زیباترین اذان» ویژه جوانان و نوجوانان کردستانی خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه‌های آنلاین معرق و نازک‌کاری از اساتید برجسته استان و نمایشگاه «اسماء الله» به صورت مجازی در این ایام مبارک در استان کردستان برپا می‌شود.

وی به برنامه‌های دیگر ایام ماه مبارک رمضان اشاره کردو یادآور شد: تولید محتوای قرآنی، همدلی و دیدار با فعالان قرآنی سطح استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع قرآن و انجام فعالیت قرآنی توسط 14 مؤسسه قرآنی از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام
captcha