برگزاری مسابقه «چهل حدیث از رمضان» در کردستان
کد خبر: 3966664
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

برگزاری مسابقه «چهل حدیث از رمضان» در کردستان

رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان از برگزاری مسابقه «چهل حدیث از رمضان» ویژه کارکنان و خانواده‌های لشکر ۲۸ پیاده کردستان خبر داد و گفت: این احادیث با موضوعات روزه و روزه‌داری بوده است.

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی لشکر 28 پیاده استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه انس و الفت با قرآن کریم بوده که در این راستا باید بیشتر فعالیت‌های فرهنگی به سمت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی هدایت شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم امکان برگزاری فعالیت‌های قرآنی به‌صورت حضوری را از ما گرفته است که در این راستا باید با اجرای برنامه‌های غیر حضوری و بهره‌گیری از فضای مجازی بتوانیم خلأ ایجادشده به واسطه کرونا را پرکنیم.

رئیس عقیدتی - سیاسی لشکر 28 پیاده استان کردستان از برگزاری مسابقه «چهل حدیث از رمضان» ویژه کارکنان و خانواده‌های لشکر 28 پیاده کردستان خبر داد و گفت: این احادیث با موضوعات روزه و روزه‌داری بوده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این مسابقه یک فایل PDF از احادیث نبوی و ائمه معصوم با موضوع رمضان تهیه شده و در کانال تلگرامی بارگذاری شده است، افزود: علاقه‌مندان بعد از مطالعه این فایل PDF می‌توانند بر روی گزینه مسباقه کلیک کرده و وارد مسابقه شوند.

 عبداللهی گفت: در این مسابقه پنج سؤال از احادیث عنوان شده مطرح می‌شود که شرکت‌کنندگان در مدت 30 ثانیه باید نسبت به پاسخ دهی به این سؤالات اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: در پایان ماه مبارک رمضان از بین شرکت‌کنندگان مسابقه «چهل حدیث از رمضان» به پنج نفر به قید قرعه جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha