مسابقه «تفسیر قرآن» در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3967409
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
در ماه رمضان؛

مسابقه «تفسیر قرآن» در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بیان کرد: مسابقه «تفسیر قرآن کریم» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار مى‌شود.

ارسالی سه شنبه//برگزاری مسابقه « تفسیر قرآن» در گلستاناسرافیل وزیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه پر فیض رمضان، ماه نزول قرآن، مسابقه «تفسیر قرآن کریم» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار مى‌شود.

وی با بیان اینکه تدبر، تعقل، تأمل و بهره‌گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن راه‌گشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی مردم جامعه خواهد بود، افزود: هدف اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای این مسابقه‌، تدبر در کلام الهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: سؤالات این مسابقه از تفسیر سوره‌های «قدر» و «مؤمنون» با محوریت کتاب «تفسیر نمونه» آیت الله مکارم شیرازى طرح و توسط سایت نوید شاهد گلستان به صورت فرم پاسخنامه الکترونیکی برای شرکت‌کنندگان آماده شده است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان و ۲۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت @navideshahedgolestan به سؤالات پاسخ دهند.

انتهای پیام
captcha