شرکت اعضای جهاددانشگاهی کردستان در سلسله درس‌ گفتارهای معارف قرآنی
کد خبر: 3967413
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

شرکت اعضای جهاددانشگاهی کردستان در سلسله درس‌ گفتارهای معارف قرآنی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری سلسله درس‌ گفتارهای معارف قرآنی ویژه جهادگران جهاددانشگاهی به صورت مجازی در روزهای دوشنبه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت کشوری و به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان به منظور بهر‌ه‌مندی مخاطبان از فیوضات ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی متنوعی را برگزار کرده است.

وی از برگزاری سلسله درس‌ گفتارهای معارف قرآنی ویژه جهادگران جهاددانشگاهی به صورت مجازی در روزهای دوشنبه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این دوره آموزشی به صورت کشوری و به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان و به صورت مجازی در روزهای دوشنبه ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این دوره آموزشی از طریق سامانه امجد جهاددانشگاهی کشور باید اقدام کنند، یادآور شد: این طرح بعد از ماه مبارک رمضان به صورت داوطلبانه و خارج از ساعات اداری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha