وبینار «رمضان، همدلی، وحدت و تقریب اسلامی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3968242
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

وبینار «رمضان، همدلی، وحدت و تقریب اسلامی» در کردستان برگزار می‌شود

وبینار فرهنگی «رمضان، همدلی، وحدت و تقریب اسلامی» به همت دانشگاه پیام نور استان فردا یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ در کردستان برگزار می‌شود.

یعقوب احمدی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: رمضان ماهی است که در آن فضائل فراوانی نهفته است باید تلاش کنیم تا از آن بیشترین بهره را ببریم.

وی فلسفه روزه را بندگی و نزدیکی به خدا دانست و افزود: سختی‌های روزه خود یک مدرسه است، مدرسه تقوا و خویشتن‌داری که روزه‌دار را به خدا نزدیک می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان با بیان اینکه روزه برادری و برابری را در بین امت اسلامی تقویت می‌کند، بیان ‌کرد: روزه سبب وحدت مسلمانان در جامعه می‌شود بنابراین همه به خاطر خدا از خوردن و سایر لذایذ زندگی دست می‌کشیم و این وحدت در عمل و هدف ایمان مسلمانان را نشان می‌دهد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور استان کردستان به منظور تقویت و حفظ وحدت و معرفی و شناسایی بیشتر محورهای وحدت در رمضان وبینار فرهنگی «رمضان،همدلی، وحدت و تقریب اسلامی» را فردا یکشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه در کردستان برگزار می‌کند. این وبینار با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه وبینار به صورت مجازی در دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود، یادآور شد: لینک ورود به این نشست webconf.pnu.ac.ir/edare_farhangi بوده است و مخاطبان این نشست‌های فرهنگی می‌توانند با استفاده از این آدرس در این برنامه حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha