برگزاری مسابقه قرائت، حفظ و جمع‌خوانی سوره «عصر» در کردستان
کد خبر: 3968366
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

برگزاری مسابقه قرائت، حفظ و جمع‌خوانی سوره «عصر» در کردستان

سرپرست دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مسابقه قرائت، حفظ و جمع‌خوانی سوره «عصر» در خانه‌های قرآن استان کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهرام مرادی، سرپرست دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه قرائت، حفظ و جمع‌خوانی سوره «عصر» در خانه‌های قرآن استان کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: رویکرد این مسابقه قرآنی «گفتمان امید به باور و توان مردم» بوده‌ است که شعار اصلی سازمان دارالقرآن کریم در سال جاری نیز است.

سرپرست دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این راستا فراخوان این مسابقه قرآنی از قبل اعلام شده و کار ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان خانه‌های قرآنی صورت گرفته است.

وی افزود: در حاشیه برنامه تجلیل از مدیران و کارشناسان خانه‌های قرآن استان کردستان که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، با مراجعه به هر دارالقرآن مسابقه قرآنی قرائت، حفظ و جمع‌خوانی سوره «عصر» برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این مسابقه قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

مرادی با اعلام اینکه در ماه رمضان 17 خانه قرآن فعال استان کردستان مورد تجلیل قرار می‌گیرند، گفت: از این تعداد خانه قرآن چهار خانه قرآن در سنندج، در شهرستان‌های مریوان، سقز و بیجار هر کدام دو خانه قرآن و در سایر شهر و شهرستان‌های استان کردستان هر کدام یک خانه قرآن مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در 10 خانه قرآن شهرستان‌های استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند و در این برنامه مدیران خانه قرآن، کارشناسان قرآنی ، قاریان و حافظان قرآن تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha