کتاب «روایت خوبان» در لرستان رونمایی شد
کد خبر: 3968665
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

کتاب «روایت خوبان» در لرستان رونمایی شد

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم کتاب «روایت خوبان» تهیه و تدوین روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان رونمایی شد.

رونمایی کتاب «روایت خوبان» در لرستانبه گزارش ایکنا  از لرستان، «روایت خوبان» برگزیده‌ای از تلاش و فداکاری معلمان استان در شهرها و مناطق روستایی و عشایری است که در آن به ایثار این معلمان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا پرداخته است. این کتاب روز گذشته، 11 اردیبهشت در حاشیه آئین بزرگداشت مقام معلم همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

در این کتاب داستان ۳۰ معلم فداکار لرستانی که به اشکال مختلف، دانش‌آموزان و خانواده آنان را یاری کرده و وظایفی فراتر از معلمی ادا کرده‌اند به رشته تحریر درآمده است.

محتوای این کتاب که به همت الهام بابایی چگنی و صیاد درگاهپور به رشته تحریر درآمده؛ مورد استقبال فرهنگیان و مسئولان قرار گرفته است.

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه این مراسم که در محل استانداری لرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت مقام معلم، گفت: از میان شش هزار و 500 پرونده ارسالی معلمان که مورد بررسی قرار گرفته است، ۴۹۲ نفر به‌عنوان معلم نمونه شهرستانی، ۶۰ نفر نمونه استانی و سه نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

وی بیان کرد: امروز در وبینار بزرگداشت مقام معلم همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس‌جمهور از معلمان نمونه تجلیل شد.

نخعی معیار برای انتخاب معلم نمونه را تدریس در فضای مجازی، استفاده از روش‌های مؤثر تدریس، توجه به مسائل پرورشی و اعتقادی دانش‌آموزان و کیفیت آموزشی دانست و ادامه داد: همکاری والدین در کنار معلمان می‌تواند شرایط بهتری را برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مهیا کند.

یادآور می‌شود، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز در آیین رونمایی از کتاب «روایت خوبان» که شنبه، 11 اردیبهشت انجام شد، با تقدیر از این اقدام، خواستار تداوم این فعالیت‌ها و انعکاس ایثار معلمان در شرایط سخت شد.

انتهای پیام
captcha