نشست «تکریم خادمان تقریب مذاهب اسلامی کشور» برگزار می‌شود
کد خبر: 3968752
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

نشست «تکریم خادمان تقریب مذاهب اسلامی کشور» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از برگزاری نشست «تکریم خادمان تقریب مذاهب اسلامی کشور» در آینده نزدیک در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هماهنگی لازم برای برگزاری این نشست صورت گرفته است.

به گزارش ایکنا از کردستان، امین ناجی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور، در وبینار «رمضان، همدلی، وحدت و تقریب اسلامی» که امروز، 12 اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن بر قلب نازنین پیامبر نور رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) بوده است.

وی با اشاره به اینکه برکات این ماه گستره انسانیت را در برگرفته است، افزود: ماه رمضان، ماه گسیختن از تعلقات و تعصبات جاهلی انسانی و رسیدن به جایگاه تقرب الهی است.

ناجی بیان کرد: مبارک رمضان با شهادت حضرت علی(ع) تقارن پیدا کرده است که این همزمانی پیام بهره‌گیری هرچه بیشتر از سیره‌ سعادت‌آفرین و شهادت شرافت‌بخش ابرمرد تاریخ حضرت علی(ع) را برای ما به ارمغان دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم در این دوران ما بیش از پیش در کنار یکدیگر قرار گرفته و از برداشت‌های ناصواب و جعلیات و موضوعات متعصبانه را کنار زده و به حقیقت دین روی آوریم.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور با تأکید بر اینکه نماد وحدت مسلمانان در ماه رمضان قرار دارد، افزود: محورهای وحدت اسلامی در رویدادهای این ماه از جمله نزول قرآن در این ماه نهفته است که این امور زیبایی‌های وحدت را بیشتر بر ما نمایان می‌کند.

وی از برگزاری نشست تکریم خادمان تقریب مذاهب اسلامی کشور در آینده نزدیک در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هماهنگی لازم برای برگزاری این نشست صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha